Krajši čas zapisa
Zmogljivost sistema medicinskega prepisovanja le počasi dohaja vedno večje število dokumentov, zaradi česar je obratni čas za izdelavo izvida relativno dolg. S prepoznavo govora eGovor ter avtomatizacijo prepisovanja zmanjšamo ta časovni interval, s čimer omogočimo hitro nadaljevanje zdravljenja.
Zmanjšanje stroškov
Z zmanjšanjem količine narekovanih besedil in s povečanjem produktivnosti lahko zmanjšamo uporabo zunanjih virov in razbremenimo administratorje. Ti lahko začnejo sodelovati pri bolj koristnih in zahtevnih nalogah zdravstvene oskrbe bolnikov ali na katerem drugem administratorskem področju.
Povečanje dostopnosti
Če vsem članom zdravstvene ekipe, ki so vključeni v oskrbo bolnika, zagotovimo takojšnjo dostopnost do zanesljivih informacij, jim omogočimo nemoteno in bolj kakovostno zdravljenje.
Zagotavljanje varnosti
Osebni bolnikovi podatki zahtevajo najvišjo možno stopnjo zaščite, ki varuje te informacije pred sistemskimi napakami in omogoča dostop le pooblaščenim osebam.
Povečana učinkovitost informacijske tehnologije
Nadaljnje znižanje stroškov lahko dosežete z uvedbo sistema, ki se ga lahko enostavno centralno vzdržuje. Sistem zagotavlja visoko razpoložljivost, povečana učinkovitost pa zmanjšuje obremenitev finančnih in človeških virov.
Prilagodljivi delovni procesi
Sistem za prepoznavo govora vam ponuja možnost izbire delovnih procesov pri narekovanju. Združite lahko popravljanje v živo ali v ozadju, v ustanovi ali z zunanjimi viri, zapisovanje ter narekovanje na delovnem mestu ali doma. Možnosti, ki jih ponuja eGovor so enako prilagodljive kot vi sami.
Sistemsko učenje
Sistem se s pomočjo statistike nauči uporabnikovega govora ter na podlagi že narekovanih besedil predvideva nadaljevanje stavka. S tem se občutno izboljša prepoznava, ki je tako z vsakim narekom lahko boljša.
Redno vzdrževanje
Pri Interexportu imamo ekipo strokovnjakov, ki skrbi za redno vzdrževanje sistema. V to je vključen nadzor nad besediščem, zagotavljanje nemotenega delovanja, nadgradnje programa, nadgradnje strežnika ter vzdrževanje strojne opreme, ključne za delovanje sistema.
Pomoč uporabnikom
V primeru vprašanj ali težav pri delovanju sistema se lahko obrnete na našo brezplačno telefonsko številko 080 87 07, na kateri vam bo strokovno usposobljeno osebje svetovalo in pomagalo odpraviti težavo.