sl
sr hr
Center za pomoč

Modra številka

Za vas smo dosegljivi 24/7

080 28 38

Pomoč na daljavo

Vnesite številko seje in kliknite Poveži

Naše prednosti

Krajši čas zapisa

Zmogljivost sistema medicinskega prepisovanja le počasi dohaja vedno večje število dokumentov, zaradi česar je obratni čas za izdelavo izvida relativno dolg. S prepoznavo govora ter avtomatizacijo prepisovanja zmanjšamo ta časovni interval, s čimer omogočimo hitro nadaljevanje zdravstvene oskrbe.

 

Zmanjšanje stroškov

Z zmanjšanjem količine narekovanih besedil in s povečanjem produktivnosti lahko zmanjšamo uporabo zunanjih virov in razbremenimo administratorje. Ti lahko začnejo sodelovati pri bolj koristnih in zahtevnih nalogah zdravstvene oskrbe pacientov ali na katerem drugem administratorskem področju.

 

Povečanje dostopnosti

Če vsem članom zdravstvene ekipe, ki so vključeni v oskrbo pacienta, zagotovimo takojšnjo dostopnost do zanesljivih informacij, jim omogočimo nemoteno in bolj kakovostno zdravstveno oskrbo.

 

Zagotavljanje varnosti

Osebni pacentovi podatki zahtevajo najvišjo možno stopnjo zaščite, ki varuje te informacije pred sistemskimi napakami in omogoča dostop le pooblaščenim osebam.

 

Povečana učinkovitost informacijske tehnologije

Nadaljnje znižanje stroškov lahko dosežete z uvedbo sistema, ki se ga lahko enostavno centralno vzdržuje. Sistem zagotavlja visoko razpoložljivost, povečana učinkovitost pa zmanjšuje obremenitev finančnih in človeških virov.

 

Umetna inteligenca

Preko diktiranja izvidov se sistem samodejno uči in nadgrajuje, besedišče pa lahko prilagodimo vašim potrebam že na samem začetku uporabe tako, da ga uglasimo s pomočjo preteklih izvidov. Sistem s pomočjo umetne inteligence obdeluje uporabnikov narek, s čimer lažje sledi zajemu vašega glasu. Te lastnosti so ključne, da sistem deluje zanesljivo in zagotavlja visoko stopnjo natančnosti, ki je v profesionalnem okolju nujna.

 

Redno vzdrževanje

Pri Interexportu imamo ekipo strokovnjakov, ki skrbi za redno vzdrževanje sistema. V to je vključen nadzor nad besediščem, zagotavljanje nemotenega delovanja, nadgradnje programa, nadgradnje strežnika ter vzdrževanje strojne opreme, ključne za delovanje sistema.

 

Pomoč uporabnikom

Naše podjetje ima vzpostavljeno službo za podporo uporabnikom. V primeru vprašanj ali težav pri delovanju sistema se lahko obrnete na našo brezplačno telefonsko številko 080 28 38, na kateri vam bo strokovno usposobljeno osebje svetovalo in pomagalo odpraviti težavo.

Izdelava spletnih strani: AV Studio