sl
sr hr
Center za pomoč

Modra številka

Za vas smo dosegljivi 24/7

080 28 38

Pomoč na daljavo

Vnesite številko seje in kliknite Poveži

V ekipo vabimo Vodjo projektov in podpore (m/ž)

V podjetju Interexport d.o.o. smo že več kot dve desetletji vpleteni v skrb za zdravje Slovenk in Slovencev; tu smo, da zagotovimo zanesljivo delovanje digitalnih orodij, da zdravniki in ostalo osebje lahko nemoteno analizirajo radiološke (in ostale) preiskave, skrbimo za shranjevanje teh podatkov, razvili smo lastni rešitvi Teleradiologija in Telekap, smo del ekipe sistema DORA, presejalnega programa raka dojke, skrbimo za informatiko večine radioloških centrov v Sloveniji, smo ponudnik sistema za prepoznavo govora Nuance … 

Smo tudi zavzeta ekipa strokovnjakov in inženirjev, ki si vsako jutro vzamemo čas za neformalno druženje ob kavi (ali čaju), organiziramo team buildinge, izlete in šolanja v tujini, predvsem pa smo dobri kolegi, ki svoje delo opravljamo hitro, natančno, zanesljivo in vedno iščemo najboljše rešitve; tudi zato, da nam potem ostane več prostega časa.

V našo ekipo vabimo:

Vodjo projektov in podpore (m/ž)

V ekipi smo predvsem inženirji, ki jih navdušujejo novosti in delo, kjer vedno iščemo rešitve na različnih področjih, ki jih kot podjetje pokrivamo:

  • smo zastopniki za AgfaHealthCare in tržimo, implementiramo ter vzdržujemo sistem za shranjevanje slikovnega gradiva radioloških (in ostalih) preiskav, z orodji za prikaz in napredno obdelovanje slikovnega gradiva;
  • smo ponudniki lastnega sistema za vodenje delovnih procesov na radioloških oddelkih – Interris;
  • smo ponudniki sistema eGovor za prepoznavo govora, ki deluje na platformi Speech Magic, razvilo pa jo je mednarodno priznano podjetje Nuance (prepoznavanje diktiranega besedila in izpis v realnem času);
  • skrbimo za informatiko v večini radioloških oddelkov slovenskih bolnišnic (oba UKC-ja, Onkološki inštitut, …);
  • skrbimo za sisteme z več sto TB podatkov;
  • zagotavljamo delovanje lastnih rešitev Teleradiologija (prenos slikovnega gradiva med bolnišnicami) in Telekap (videokonferenčna podpora pri obravnavanju bolnikov s potencialno možgansko kapjo);
  • smo eden od ključnih deležnikov pri podpori delovanju sistema DORA (nacionalni presejalni program raka dojke).

Da je delo še bolj razgibano, naši sodelavci delajo na daljavo in po potrebi obiščejo IT centre po bolnišnicah, občasno neposredno zdravnike in ostale uporabnike naših sistemov.

Za še dodatno okrepitev ekipe in reševanje kompleksih izzivov iščemo izkušenega vodjo projektov in podpore z znanjem z naslednjih področij:

  • vodenje podpore in projektov: načrtovanje (planiranje in terminiranje), organiziranje, spremljanje, usklajevanje in nadziranje dela;
  • vodenje in motiviranje sodelavcev (načrtovanje, organiziranje, razporejanje, spremljanje in nadziranje njihovega dela; uvajanje novih sodelavcev);
  • spremljanje dosežene stopnje razvoja na področju dejavnosti družbe, uvajanje novosti;
  • definiranje zahtev projektov (analiziranje povpraševanj, analiziranje stanja in potreb naročnikov, usklajevanje zahtev naročnikov z možnostjo izvedbe – doseganje zahtevane kvalitete, razpoložljiv čas, finančna konstrukcija projektov, tveganja);
  • operativno vodenje izvedbe posameznih projektov (koordiniranje in sodelovanje z izvajalci in poslovnimi partnerji);
  • neposredno zagotavljanje kakovosti izvedenih projektov;
  • izdelava in vodenje dokumentacije posameznih projektov;
  • izdelava obračuna opravljenih del po posameznem projektu;
  • spremljanje in analiziranje izvedbe projektov, priprava pisnih poročil.

Poleg zgoraj naštetih strokovnih znanj pričakujemo tudi:

  • poglobljeno poznavanje prodajnih programov;
  • poznavanje informacijskih tehnologij je močno zaželeno;
  • sposobnost za organiziranje, vodenje in koordiniranje dela;
  • sposobnost timskega dela;
  • sposobnost pravilne presoje;
  • ustrezne komunikacijske veščine;
  • iznajdljivost in samoiniciativnost;
  • zanesljivost;
  • tekoče znanje slovenskega jezika;
  • odlično pisno in ustno sporazumevanje v angleškem jeziku;
  • vozniški izpit B kategorije.

Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati z izkušnjami na področju vodenja projektov in predstavljeno strastjo do implementacij informacijskih rešitev.

Da se boste v naši ekipi odlično počutili, vam ponujamo:

  • zanesljivo, stabilno in dolgoročno zaposlitev z rednim in konkurenčnim plačilom;
  • letne dodatke k plači in nagrade;
  • odlične delovne pogoje v novih poslovnih prostorih z najsodobnejšo opremo, prenosni računalnik, mobilni telefon in zagotovljen parkirni prostor;
  • veliko možnosti napredovanja in osebnostne rasti;
  • nudimo NLT (No Limit Training) izobraževanja;
  • spoštujemo vaš prosti čas, zato veliko pozornosti posvečamo ravnovesju dela in prostega časa naših sodelavcev.

Vse to in še veliko več vam ponujamo v podjetju Interexport d. o. o. s sedežem v Komendi.
Ste se prepoznali v opisu? Pišite nam na kadrovska@interexport.si in se nam na kratko predstavite. Vašo predstavitev pričakujemo do 14. oktobra.

Veseli bomo vašega sporočila in izkazanega zaupanja!

Želite postati del podjetja z močno tradicijo in vrhunskimi storitvami?

Pridružite se nam!

Naročite kataloge

Vnesite svoje podatke:

Izberite kataloge:

Fendt

Valtra

Amazone

Ponsse

Hauer

Knoche

Braun

Strautmann

Pridobite ponudbo po vaši meri!

Da, naročam se na novice s področja kmetijske mehanizacije podjetja Interexport. Soglašam, da podjetje Interexport uporabi moje podatke za namen informiranja o novostih, ponudbi in zanimivostih. Moji podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Izdelava spletnih strani: AV Studio